اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی
نوشته شده توسط : sevda

نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1400 در دو مرحله اعلام میشه ، نتایج اولیه این آزمون حدودا یک ماه بعد از زمان برگزاری آزمون کتبی و نتایج نهایی اون هم یک ماه بعد از برگزاری فرایند مصاحبه اعلام میشه و داوطلبا با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران می تونن نتایج هر مرحله رو ببینن .

 

قطعاً علاقه‌مندای زیادی در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت می‌کنن و از این فرصت برای ورود به رشته پزشکی استفاده می‌کنن . علاقه‌مندی به پذیرش در رشته پزشکی آرزوی هر داوطلبیه که در کنکور سراسری شرکت می کنه و اگر از این طریق نتونه در این رشته پذیرش بشه می تواند بعد از فارغ التحصیلی از هریک از رشته های علوم تجربی ، ریاضی و فنی در این آزمون شرکت کنه و با دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه حضوری به موفقیت خود در این رشته بیشتر امیدوار بشه .

داوطلبانی که در این آزمون شرکت می‌کنن بی صبرانه منتظر اعلام نتایج هستنن اگه شما هم جزو افرادی هستن که در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کردین و منتظر اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1400هستین بهتره تا ادامه این مقاله با ما همراه باشین . 

 

 

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰

علاقه‌مندان به رشته پزشکی بعد از شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی برای زمان اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1400 روز شماری می‌کنن . تا ببینن تونستن حد نصاب لازم آزمون مرحله اول رو بیارن یا نه و در صورت قبولی در مرحله دوم خودشون رو برای حضور در مصاحبه اون آماده کنن .

  • زمان اعلام نتایج آزمون مرحله اول لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰ :

معمولا نتایج اولیه آزمون یک ماه پس از برگزاری آزمون از طریق سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام می‌ شه . ظرفیت پذیرش این آزمون محدوده و تنها افرادی موفق می‌ شن که علاوه بر کسب حد نصاب نمرات در آزمون کتبی ، موفق به قبولی در مصاحبه حضوری نیز بشن .

سال گذشته به دلیل تعویق در زمان برگزاری این آزمون در شهریور ماه برگزار شد و نتایح اولیه اون هم در اواخر شهریور ماه اعلام شد . هنوز زمان اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰ اعلام نشده ولی با عضویت در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض اینکه نتایج اعلام بشه مطلع میشین .

 

به محض اینکه نتایج اولیه آزمون لیسانس به پزشکی 1400 اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی

 

نحوه مشاهده نتایج اولیه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰

برای مشاهده نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1400 بعد از یک ماه می توانید نتایج اولیه را از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی education.tums.ac.ir مشاهده کنین . در مرحله اول شما با ورود به سایت و درج اطلاعات کاربری و رمز عبور خودمی تونین کارنام خودتون رو ببینین .

اگر در این مرحله موفق شده باشین دعوت به مصاحبه و ارزیابی شناختی می شین در این سایت می تونین علاوه بر دریافت کارنامه ، مدارک لازم برای مصاحبه و زمان مصاحبه رو هم ببینین .

 

به محض اینکه نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی اعلام بشه راهنمای تصویری مشاهده نتایج رو میذاریم .

بیشتر بخوانید: منابع آزمون لیسانس به پزشکی

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نهایی لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی 1400 هم پس از مصاحبه حضوری و ارزیابی فراشناختی اعلام می‌ شه . هنوز زمان اعلام نتایج مشخص نشده ولی به داوطلبا پیشنهاد میکنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد مطلع بشن .

 

به محض اینکه نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی 1400 اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 

نحوه مشاهده نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰

نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی 1400 هم در قالب لیستی از پذیرفته شدگان از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی اعلام می‌ شه و نیازی نیست شما هیچ گونه مراجعه حضوری برای دریافت نتایج داشته باشین .

اگه نتیجه موفقیت شما قطعی شد دانشگاه زمان مراجعه حضوری و مدارک  لازم جهت ثبت نام نهایی رو اطلاع رسانی می کنه .

به محض اینکه نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی اعلام بشه راهنمای تصویری مشاهده نتایج رو میذاریم .

بیشتر بخوانید: پزشکی بدون کنکور

مشاوره اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰

اگر در مرحله اول اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1400 موفق به حد نصاب نمره قبولی شدین می تونین خودتون رو برای مصاحبه حضوری و ارزیابی شناختی آماده کنین . معمولا در این مرحله سؤالات تخصصی و مهمی از پذیرفته شدگان پرسیده می‌ شه و شما ممکن است هیچ گونه آمادگی در این خصوص نداشته باشین.

برای گذراندن موفقیت آمیز این مرحله نیاز به مشاوره دارین تا اطلاعات لازم در خصوص سؤالات مصاحبه ، آموزش تکنیک های کاهش استرس ، راهنمایی در خصوص نتایج نهایی آزمون و مراحل ثبت نام و ... رو در اختیار شما قرار بدن .

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1400 جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین .

در ادامه بخوانید : ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج اولیه آزمون لیسانس به پزشکی چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️این نتایج معمولا یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام میشه که زمان دقیق اعلام تایج در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ نتایج آزمون لیسانس به پزشکی در چه سایتی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ چه کسایی می تونن در آزمون مرحله دوم لیسانس به پزشکی شرکت کنن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد ، داوطلبایی که بتونن حد نصاب لازم در مرحله اول آزمون رو کسب کنن می تونن در این آزمون شرکت کنن .

منبع : اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: